Visar inlägg med etikett fri form. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fri form. Visa alla inlägg

21 oktober 2007

Söndag

Igår sken solen och det var garner för hela slanten. Först jobbade jag i garnbutiken och sedan var det dags för work shop i Fri Form-skapande. Det var vansinnigt roligt och här kan ni läsa mer om det.

Idag är det genommulet och jag ska i sakta mak:
> klä på mig
> tömma kattlådan
> sticka
> gå ner på stan och se när H., äldste sonen, modellar på Kompassen för JC (han är inte med på bild)
> längta tills i morgon då det är måndag och garnbutiksdags

Äldre inlägg Startsida