Söndag
Igår sken solen och det var garner för hela slanten. Först jobbade jag i garnbutiken och sedan var det dags för work shop i Fri Form-skapande. Det var vansinnigt roligt och här kan ni läsa mer om det.
Idag är det genommulet och jag ska i sakta mak:
> klä på mig
> tömma kattlådan
> sticka
> gå ner på stan och se när H., äldste sonen, modellar på Kompassen för JC (han är inte med på bild)
> längta tills i morgon då det är måndag och garnbutiksdags