Visar inlägg med etikett personlighet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett personlighet. Visa alla inlägg

12 oktober 2007

Svinaktigt??

Oj, vad det finns mycket trams på Internet. Min son skickade den här länken till mig och följande omdöme om min personlighet kunde utläsas (F-n tro't!):

you are a realist.
you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions.
you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker.
they are insecure or are living through a period of major change.
The bigger the better. You drew medium sized ears, you are a good listener
And again more is better! You drew large tail, WOW!


Som om man inte en massa annat att göra???!!!

Andra bloggar om: , , ,

Äldre inlägg Startsida