Fredagen den 13:e
Varför räknas den dagen som en otursdag? Läs mer här
Vispa grädden hårt. Blanda i dajmen som skall vara krossad/hackad
Vispas hårt.
In i frysen.
Varför räknas den dagen som en otursdag? Läs mer här
Skrivet av Annela kl. 19:36 6 tankar
Etiketter Myrins, pelargoner, praktik, tårta
Snacka om mild vinter! Här står min hängpelargon och blommar den 7 december och vi har +10 grader.
Var är snön och vintern?
Skrivet av Annela kl. 12:47 2 tankar
Etiketter pelargoner, snö, vinter
Somliga tycker att det är kul när det regnar och somliga vill bara gå hem. Gissa vem?
Utsikt från balkongen mot parken i eftermiddags. Regn!Idag regnar det så att pelargonerna håller på att drunkna och vindflöjeln får spinn på vingarna utan att det finns någon vind. Detta är mitt första försök att filma med digitalkameran och sedan visade sonen mig hur man skulle få in filmen på bloggen. Jag går via "You tube" och det gick riktigt bra. Idag har jag varit ledig och stickat lite hemma och försökt städa på mitt sybord. Det lyckades väl sådär.
Skrivet av Annela kl. 20:25 9 tankar
Etiketter pelargoner, regn