Visar inlägg med etikett snö. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett snö. Visa alla inlägg

07 december 2007

Vinter?



Snacka om mild vinter! Här står min hängpelargon och blommar den 7 december och vi har +10 grader.

Var är snön och vintern?

Äldre inlägg Startsida