En bra dag!
Idag var en bra dag. Först hos tandläkaren var det bara att slipa till tanden och betala 0:-. Ja, du läste rätt. Det kostade ingenting. Hon är fantastiskt: sa bara att det var mängdrabatten.
Efter det var jag och en kompis på Kosmos och fikade och då blev jag bjuden på en hemgjord tryffel med chili och saffran av ägaren. Mmmmmmmm!
Sedan strosade vi i stan i sakta mak och pratade och skrattade.
En mysdag - men nu är jag trött.