Visar inlägg med etikett vänner. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett vänner. Visa alla inlägg

17 oktober 2007

En bra dag!

Idag var en bra dag. Först hos tandläkaren var det bara att slipa till tanden och betala 0:-. Ja, du läste rätt. Det kostade ingenting. Hon är fantastiskt: sa bara att det var mängdrabatten.
Efter det var jag och en kompis på Kosmos och fikade och då blev jag bjuden på en hemgjord tryffel med chili och saffran av ägaren. Mmmmmmmm!
Sedan strosade vi i stan i sakta mak och pratade och skrattade.
En mysdag - men nu är jag trött.

14 februari 2007

Ett hjärta från mig till er alla!

Idag firade vi Alla hjärtans dag i garnbutiken. Jag hade köpt med mig geléhjärtan och geléhallon, som vi bjöd kunderna på och jag bjöd "chefen" på vaniljhjärta till fikat. Alla blev glada och snälla och handlade duktigt! Ikväll ska jag göra fastlagsbullar till hela familjen!

Kramar till alla bloggvänner!


13 februari 2007

Älskade vänner!


Vad härligt det är när man upptäcker att det finns trogna vänner. Så många har försvunnit under min tid som utbränd, och det känns konstigt, men det finns trots allt de som är förblir mina riktiga vänner - och det är dem jag behöver. De som försvann saknar jag, men har accepterat det och övat mig till att inte bry mig längre eller fråga mig varför. Det tar för mycket energi. Jag är glad för dem som stannade kvar och de nya som jag fått under tiden.


Igår träffade jag H. , som jag delade klass med (back in the days) och det är alltid lika roligt. Vi drömmer alltid om att öppna något eget och så fort vi träffas och har avhandlat vad som hänt sedan sist vi träffades, flyger idéer genom luften. Det är lika roligt varje gång. Och jag mår alltid lika bra när vi skiljs åt och jag kan leva på detta i dagar. Hon tillför energi!!

Äldre inlägg Startsida