21 april 2007

Garnmässa

I morgon lördag och söndag är det garnleverantörsmässa ute på Arken här i Göteborg och L. och jag ska gå dit och bara glo och klappa garner och uppleva. L. stänger affären 1 timma tidigare så vi ska ha gott om tid på oss och på kvällen sedan är det middag. Det ska bli så spännande att se hur det är.
Och på måndag ska jag och E. ta en heldag i Köpenhamn. Naturligtvis ska vi besöka några garnbutiker där och bara gå runt och njuta. Jag hoppas bara att vi slipper regn.

Dagens Göteborgsord:

tjôta

2 tankar:

"tjöta" är ett mycket bra ord som jag brukar använda.

Man kan själv "tjöta" och man kan säga det till andra som bara just "tjötar" eller bara för att avfärda den som just tjötar...

Jajamen, det är ett jättebra ord. Jag håller med dig

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida