06 december 2007

Mitt julprojekt



Här ser ni mitt julprojekt. Hanne Falkenbergs sjal Promenade och det är knappt att jag kan hålla fingrarna borta från kassen, som den kom i. För säkerhets skull står den kvar i butiken.
Uppdatering kl.23.10 :



och så här ser den ut framifrån och bakifrån... Läckert va?

4 tankar:

Du sa nåt... kanske jag skulle skaffa mig ett julprojekt jag med... jag som inte har något alls för mig hela dagarna :)

Har så många projekt så jag drunknar i dem. Skulle behöva dina flinka fingrar också... fast då blir det ju ditt arbete och inte mitt.

Åhhhh så LÄCKER!!!!

Nina: Ja, du har väl projekt hela tiden. Mina projekt har länge varit att sticka till andra, så nu tyckte jag att jag skulle satsa på mig själv ett tag. Men den kommer nog att ta ett tag.

Milda: Ja visst är den! Jag är sååå sugen på att börja.

Häftigt!!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida