01 december 2009

Lever och frodas?

Jag lever...men frodas inte.
Jag träffades av en blixt från en klar himmel och föll ner i det stora svarta hålet - igen. Alla mina förhoppningar och min förväntansfulla glädje kom på skam.
Just nu går all min energi till att försöka kravla mig upp och få näsan över marken. Jag är tillbaka på ruta 1 och nu är det "en dag i taget" som gäller.
Men jag lovar att besöka er under tiden.

11 tankar:

Goaste vän... mail är på G. Men jag är lite upptagen med besök och annat nu...
... så just nu skickar jag en riktigt stor och varm varm energikram till dig.
Du vet, vi fixar det här... också!!

Varm varm kram.. alltid!

Hej
Annela, jag förstod nästan att det var så, själv kravlar jag på med halvtidsarbete och försöker överleva massa nya dumma regler som F:K hittar på. Skönt att du skriver igen. Jag följer Dig hela tiden som du vet.

Många kramar

Lena I Småland

Nej men å. Hoppas att näsan hittar över markytan snabbt. Gärna resten av dig också för den delen.
Tänker på dig!
Kram.

Mina varmaste sympatier till dig Annela.
Det där Livet...

Kram!

Kære du, det gør mig så ondt !
Ville ønske der var noget jeg kunne hjælpe med..
Men du har klaret det før, så du klarer det igen !

Så trist! Men jag vet hur det är... jag går försiktigt försiktigt för att inte komma för nära Väggen, det är inte lätt att hitta balans. Det får dessutom inte hända nåt som man inte kan styra över.

Hoppas du får luft snart igen!

You got mail!!

Varm kram... i varje andetag!

Kram på sig - vet hur det är!

Annela,det jobbigt...

En dag i taget låter som en bra strategi framåt!

Kram till dig!

Tappade ett ord "verkar", du ser snart var det ska in...

Vill bara säga att jag tänker på dig! Det gör jag ganska ofta, min vän...

Varmaste kramen.. och hoppas att din Lucia blev fin igår.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida