08 november 2009

Idag tänker jag särskilt mycket på min pappa, som inte går på jorden längre.

8 tankar:

Och då tänker jag på dig eftersom jag inte kände din pappa. Du behöver en stor kram idag!

Tack, snälla! Det behövde jag verkligen.

I år er det 10 år siden , min far døde og jeg har stadig dage , hvor savnet er enormt. Knus

Mina tankar går till dej idag och med en stor cyberkram!
Tack för vänliga ord och omtanke. Ibland rasar allt samman, men på något sätt hittar man alltid tillbaka...

Dina kängor är döläckra!!

När jag såg bilden på kaffet och bakelsen blev jag så fikasugen så jag ska nog koka mej en kopp kaffe och fnula lite över dagen =)

Önskar dej en härlig vecka!
Sköt om dej
Kram Maria

Först: En stor varm kram!

Sedan: Tack för att du tittar in till mig!

Ännu senare: Sitter och uppdaterar mig på dina inlägg...småler åt kängorna (som jag själv aldrig skulle våga ha på mig) och skrattar gott åt din katt"hjälp"reda. Härliga bilder!

Ha det gott!

En kram till dig.

Jag tänkte också på min far igår,det var min andra Fars dag utan far.
Jag var på min fars grav och tände ljus och satte blommor.

Ha en bra vecka.
Kram

Tack alla goa bloggvänner för alla tankar och kramar. Jag skickar dem genast tillbaka till er!
kram kram kram kram kram kram

Fast än jag inte kände din pappa, så tycks han komma mig lite närmare genom ditt fotografi. En snäll farbror, som tyckte om kaffe och kakor... OCH som har en dotter som han säkerligen varit stolt över många många gånger!
En dotter som jag är stolt över att ha fått lära känna...

Varm kram till dig, Annela... alltid!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida