11 juni 2007

Varma dagen

Idag var det 30 grader i skuggan redan tidigt på förmiddagen. Jag skulle ut i kolonin och gräva men det går ju inte. När temperaturen är grävvänlig, så är det mörkt
Igår fick jag ett fantastiskt erbjudande!! Att åka till Peru och stanna 2-3 veckor.
Det enda jag behöver betala själv är resan dit. Jag har kollat lite och det kan gå på 8000:- om man har tur och är ute i god tid. Låter det inte underbart!!

Söndagen har jag ägnat åt att sitta i skuggan på balkongen och jag tog en timmes siesta och sov. Det var härligt.
OCH jag har lagt ut lite auktioner på Tradera. Får se hur det går.
Och i morgon är det måndag igen och jag får lov att vara i Garnaffären 4 timmar. Qi var på besök och inhandlade lite garn förra veckan och det var verkligen kul. Vi satt utanför affären ett tag och fikade.

4 tankar:

Hej gumman, tittar in & visar att jag fått ditt mail med lösen! Ha det gött idag...

Hej Annela!

Håller på att försmäkta i värmen! Men stickar gör jag! Är snart färdig med framstyckena. Jag prövade med den limegröna randen, men den störde mig så nu blir det hellila i stället! Jättesnyggt!

Kram från qi

Peru förresten! Låter underbart! Håller tummarna för att du ska få ihop pengar till resan. Och jäg är inne på Tradera och kollar numera. Har även registrerat mig, får se när jag lägger ett bud!

Kram igen/qi

Hej Anna: kul att du tittade in. Ha det bra i värmen

qi: har du suttit i skuggan och stickat?
Du har verkligen varit flitig. Du kommer väl och mannekängar sen?
Ja Peru låter väl fantastiskt.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida