Visar inlägg med etikett Cancerfonden. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Cancerfonden. Visa alla inlägg

29 oktober 2007

I ide


I lördags gick jag i ide och klev inte ut förrän igår kväll. Inte blev det någon symässa heller - det var jag alldeles för trött för. 30 timmars arbetsvecka var alldeles för mycket för mig.
Men det är ju bra att veta inför avstämningsmötet i morgon med Af, FK, läkaren och jag. Nu vat jag att 20 timmar är precis vad jag orkar med och det ska bli spännande att höra vad FK har att säga. Om de ger mig sjukersättning på 50% så kan jag jobba i affären 50% och då skulle det bli hur bra som helst.
Jag hoppas på det.
Rosa Bandetkampanjen inbringade 3840 kronor till Cancerfonden och det var alla tiders. Mer att läsa och bilder att se finns på 2 Knits hemsida.
Nu är det snart natti-natti igen så att jag kan vara pigg i morgon på mötet. OCH det är stickcafé i morgon igen.

15 oktober 2007

AUKTIONEN HAR STARTAT!!!

AUKTION!
Den här vackra rosa katten fick vi av strumpstickan , som har virkat och knåpat ihop den, att auktionera ut till förmån för Cancerfondens Rosa Bandet-insamling.

Auktionen börjar idag och det senaste budet är 200:-.
Om man vill lägga bud, kan man göra det via e-post (info@2knit.se ), via telefon (031-199080) eller via bloggen (http://www.2knit.blogspot.com/) .

Vi kommer att uppdatera bloggen för varje nytt bud som kommer in.

Sista dag att lägga bud är den 27 oktober kl. 15.00

Vi hoppas att den ljuvliga rosa katten ska inbringa mycket pengar till Cancerfonden.

Äldre inlägg Startsida