Låååång morgon
Idag har det blivit en lååååång morgon. Klockan är över ett och jag har inte kommit ur morgonrocken ännu. Jag hra haft långmys med kaffe och tidning i soffan, sett nån konstig dokusåpa på TV och pratat med äldsten som kommit hem från sitt morgonpass i "stora matbutiken". I kväll blir det stickcafé och innan dess kanske jag sätter mig och syr gardinerna i tyget jag köpte på IKEA senast jag var där " om jag gider" (sv.övers. om jag orkar) *gäspar*
Shiva har fått ner lekkamraten Flisa och de far fram som blixtar och jagar varandra och brottas. Att de orkar!