26 mars 2008

Massage och årsmöte

Snart ska jag ge mig iväg till min massör. Senast jag var där gjorde det sååå ont, vilket måste betyda att det var behövligt. Men det är skönt ändå på nåt märkligt sätt.
Övriga planer för dagen är:

* klippa tyget och sy ihop skjortan i svarta paljettyget. Nej, det är inte till någon i familjen, utan till sångaren i "Rocks off" - ett band, som spelar Stonescovers. Jag har lovat att hjälpa dem med scenkläder och det är lite kul. På fredag har de spelning på ett ställe här i stan och vi ska dit och lyssna.

* förbereda kvällens årsmöte i Odlarföreningen Solgläntan dvs. koloniföreningen, där jag är sekreterare. Där får jag excellera i mina "svenskläraregenskaper" och det är så skönt att få lite utlopp för dem då och då. Men lite tröttsamt också och jag brukar vara alldeles slut efteråt.

Solen lyser och snön skiner vit och skatorna i parken ger sig inte utan fortsätter att reparera sitt gamla bo.

6 tankar:

Det är beroendeframkallande med bra massage! *skrattar*

Cool rockband!

Jag har gått på massage under mars månad, 1 gång i veckan, för första gången i mitt liv.
Det är så skönt, men ibland rent smärtsamt. Jag hade blåmärken efter andra gången. Då blev massören (massösen...Eva) förskräckt och menade att det var VÄLDIGT ovanligt.
Jaja, har man lätt att få blåmärken så har man.

Lycka till med scenkläderna, häftigt projekt!

Massage är "äckelskönt" när det gör ont, men bra för kroppen...och själen också.

Ja, scenkläder är roligt att sy. Lite bling, bling och glamour. Jag ska lägga ut en bild när den är klar...paljettskjortan

Ja gör det, så kul! Jag ska på massage imorron bitti, tidigt...kl. 07,30...men jag ser fram emot det!

Tittar in och lämnar en godnattkram, min vän...!

Hoppas massagen gjorde gott?

Var rädd om dig..

Men hur gick det, du måste berätta!
Kram!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida