19 mars 2008

Så det kan bli...







Idag när jag vaknade verkade det inte bli en sån rolig dag. Jag hade ont i tänderna - har antagligen "tuggat" inatt. Jag gör det ibland när jag är nere eller stressad... och ingen praktikplats ännu. Men på 2 timmar hade allt ändrat sig.
Först hörde Strumpstickan av sig och undrade om jag ville komma och fika. Tyvärr gick det inte idag, för idag ska pappa få sina nya gardiner jag sytt, men bara det att hon tänkte på mig...
Sedan fick jag ett mail där hon undrade om jag ville följa med på "fårresa" i sommar och det ville jag förstås. Det kommer att bli jättekul.

Mer roligt:
Af-damen ringde och berättade att hon hittat en plats åt mig på Chilli. Vi ska dit i nästa vecka och titta.
Så det kan bli; eller som Strumpstickan sa: Man vet aldrig hur det blir så man kan lika bra vara lycklig.

7 tankar:

Oooh ooh ooooh! Vad roligt att jobba på Chilli! Även om det är mycket oglammigt göra så måste du ju bara vara kul att titta på alla fina saker, och ha första tjing på dom roligaste! Hoppas det blir något, och framför allt grattis om det blir så!

Chilli låter suveränt! Och passar dig perfekt.

Kram!

qi

Ja, jag hoppas att det blir av.

Men vad är Chilli? undrar en som inte vet.

Chilli är en affär som säljer möbler, heminredning, glas och porslin m.m. Det finns 2 eller 3 butiker här i Göteborg. Gå in på länken i inlägget och bläddra lite.

Den resan kommer bli rolig, jag är så glad att du hänger med! Kram!

...Och Strumpstickan...jag är så glad att du tänkte på mig...

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida