21 december 2008

Tävla om änglavingar


Vill du också vara med och tävla? Sista dagen är nyårsafton.
Bilden har Lina Gardelid gjort och den heter Wings.

9 tankar:

DEn var ju fin men så gråååååå... hoppar över men önskar alla lycka till!

Vilken rolig idé. Jag tror att jag skall bidra med nått "vinglikt"eller "vingklippt"Hörs snart!

Monica: Jag tyckte den var fin. Passar min sinnesstämning perfekt.

cosifan: Välkommen hit! Det blir kul at se dina "vingar"!

Åh, tänk om jag kunde vinna de där underbara änglavingarna...

Tack för titt-in hos mig Annela! Och God Jul igen.

(kan vi börja hoppas på ett underbart och friskare 2009!?)

Julkram!

Jag körde faktiskt förbi dig igår när jag varit i garnaffären och skulle åka vidare! Hoppas du får en jättemysig jul med allt du har önskat dig!

Annela; rigtig god jul !

Jag är runt och hälsar god jul till bloggarna jag följer. Så God Jul och kram

Vill passa på att önska dig en riktigt god jul. Hoppas att den blir riktigt härlig och att alla de dina mår bra *kram*

Nu börjar jag bli lite orolig...är allt bra med dig och din familj??? *kram*

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida