16 mars 2007

Ny blogg!!!


Jag har startat en ny blogg. Den heter 2 knit och not 2 knit... och där ska jag skriva så ofta jag förmår om min tillvaro i garnbutiken 2 Knit. Där kommer jag också att lägga ut bilder på våra alster som vi stickar och virkar och nyheter om garn och annat relaterat till min praktikplats.

Välkomna dit på besök!!

2 tankar:

Nu har jag varit inne på din andra blogg och kollat. Trevligt! Vad roligt att du stickar! Och din praktik verkar rolig. Jag har funderingar att börja sticka jag med men har inte kommit igång. Än i alla fall... Är stickning något du sysslat med länge?

Hoppas du mår bättre nu och att biljuden dämpats.

Kram från qi

Ja, jag har väl stickat från och till sedan jag gick i skolan och virkat och broderat.
Det finns ju så många vackra garner att sticka med.
Börja med att sticka en långsjal med bara räta maskor på grova stickor. Det är kul och går jättefort. Kör igång - det är rena tv-arbetet.
Som tur är känner jag mig lite bättre nu och hostan börjar lossna. Det är skönt!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida