Tävling
Fredrikas modeblogg fyller 1 år och firar med en tävling. Här kan man vinna nagellack från Opi. Läs mer...
Fredrikas modeblogg fyller 1 år och firar med en tävling. Här kan man vinna nagellack från Opi. Läs mer...
Skrivet av Annela kl. 20:47 6 tankar
Etiketter tävling
Idag har jag haft en riktigt mysig dag.
Först hos min massös (heter det så?) och blev knådad. Det var väl inte skönt hela tiden, men den avslutande ansiktsmassagen slår allt och precis när man håller på att somna så säger hon alltid: "Ja, då var det allt för idag." Och då måste jag resa mig lite vingligt från britsen och gå hem. På hemvägen köpte jag lite goda frallor och sedan hade jag en lång sittning med kaffe och GP.
Man blir alltid väldigt törstig efteråt så jag drack massor av vatten hela eftermiddagen. Stickade lite på en julklapp och sedan blev jag så trött så.
Jag lade mig och skulle läsa lite, men det enda jag såg var insidan av ögonlocken.
Nu ska jag snart ut på Ruddalen och se när de tävlar i skridsko. Lite frisk luft att avsluta dagen är säkert härligt och sedan fotboll och Grey's anatomy.
Om man inte tränar själv kan det ju ibland vara skönt att titta på andra som gör det. Man blir trött bara av det.
Äldste sonen Henke tränar skridsko och har gjort sedan 7 års ålder - nu är han 20 - och nu börjar snart säsongen. Men det är ju träning året om och här kan ni se delar av sommarträningen. Här gäller det att träna spänst och snabbhet. Längst ner ser ni foton på när han åker på träningslägret i Berlin och hur glad man blir när man kört 500m på 39,3 sekunder för första gången. Målet är OS 2010. Då ska mamman sitta där.
Skrivet av Annela kl. 12:28 4 tankar
Etiketter drömmar, Henke, skridsko, träning, trött, tävling, äldste sonen
Juryn (dvs jag) har funderat klart och beslutat sig för att det vinnande namnet på den framtida syateljén blir "Atelje Blå Ängeln" av tre skäl:
* blått är min älsklingsfärg
* blått är också Göteborgs färg och "Änglarna" är ju IFK Göteborg (lokal förankring)
* Jag har ett personligt förhållande till änglar
and the winner iiiiiiis:
Skrivet av Annela kl. 22:02 4 tankar
Etiketter Anns atelier, Göteborg, sömnad, tävling, ängel