23 oktober 2008

Trött, men ganska glad

Nu har jag sovit ganska bra ett par nätter och det var härligt. Om det är spikmattans förtjänst eller ej, vet jag inte, men jag har legat på den 4-5 gånger och oftast innan jag ska sova.
Nu gör det inte ont på samma sätt som första gången, men det känns och jag får verkligen koncentrera mig på att slappna av. MEN häromkvällen var jag så trött att jag somnade på den och sov 1½ timme. Jag vaknade, lade den på golvet och somnade om. Det trodde jag inte att jag nånsin skulle göra.

I morgon ska jag gå på symässan i Exercishuset på Heden med Monica. Jag har fått fribiljetter och det ska bli så kul.

4 tankar:

Put your wellies on:)

Åh, hvor dejligt ! Man har brug for sin gode nattesøvn. God tur med Monica i morgen !

Tack för idag, det var kul!

Nej, det tror man inte är möjligt att man ska kunna somna på spikmattan.
Det har jag också gjort många gånger, och ibland i flera timmar.

Jag använde min varje kväll vid läggdags i kanske 1 - 11/2 månad, tills min mångåriga ryggvärk var helt borta. Och så fort jag får en tillstymmelse till ryggont/ryggskott så lägger jag mig på den direkt. Eller om jag hamnar i en riktigt dålig sömnperiod, då plockar jag fram den också.

Ser fram emot att höra mer om dina resultat, framöver.

Ha det fint!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida