26 november 2008

Mix & Match 2-paket


Äntligen har jag fått hem mitt Mix & Matchpaket. Det blev lite mackel första gången jag skulle hämta ut det. Men nu fick jag det med mig hem och på min dåliga bild tagen med mobilen, kan man se vad som fanns inuti.
2 stora härvor "Naturgarn" melerat i lavendelblått och benvitt från Järbo. Helt underbart mjukt.
Ett svart nystan "Mjölkgarn" och till det en silvertråd, som kanske blir pulsvärmare i silverglänsande svart. Hur kan man göra garn av mjölk?
Handgjorda chokladpraliner och en stuvbit vackert lila råsiden.
Tusen tack Ylva! Jag blev verkligen glad för ditt paket.
Åh, vad det är roligt att få paket!
Det ska bli spännande att höra vad hon tycker om mitt.

5 tankar:

Vilket roligt paket:)

Det där garnet ser rent förföriskt ut.

Det var rent förföriskt...
Jag ville nästan inte skicka iväg det =0)

Åh, vilka fina garner! Hoppas på att få se vad det blir för någonting fint...

Tack för din kommentar inne hos mig. Och du har rätt, det är något av det värsta som vi går igenom just nu. men vi försöker och vi kämpar... idag har varit lite mer ok, trots tunghet och huvudvärk.

Sånt där grovt mjukt har jag klämt på i affären, men tänkte på allt garn jag redan har... så det blev inget.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida