19 november 2008

Ont i nacken - not

Igår kväll/natt satt jag och sydde upp en kavaj för hand och fick så ont i nacken. Vad gör jag då?
Jag lägger mig på spikmattan med en ihoprullad handduk längst upp så att spikarna kommer i nacken och uppför halsen. Där ligger jag i 40 minuter - jag somnade - och sedan sov jag sååå gott hela natten.
Jag älskar min spikmatta!

4 tankar:

hmmm... låter smått makabert, men coolt att det fungerar :)

Rena fakiren:)

sofie: VIsst låter det lite paradoxalt, men det fungerar verkligen och jag kan bara rekommendera den.

Monica: ja, som Ittma Hoa, självplågaren.

Va kul att läsa! Gläds med alla som är nöjda med sina spikmattor.

Ha det gott Annela (och tack för att du ville pigga upp mig och hålla mig sällskap) Det värmer!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida