11 juli 2007

Casall


Nu har jag pumpat upp min gymboll. Det tog en evig tid och var så jobbigt att armarna blev som bly och inte behöver jag gå på något gym i morgon. Undrar om jag kan sticka i morgon.

4 tankar:

Var inte detta att pumpa upp gummibollen ett typiskt jobb som din man kunde gjort?? Eller sönerna ? :-)

Nu missar du ju gympan, och kan kanske inte sticka på ett par dagar..

(Själv har jag "missat" gympan i över en vecka, men har inga bra ursäkter... :-) )

Det var inte så farligt som jag trodde. Faktiskt är jag nog väldigt vältränad:))

Säger som qi, sätt övriga familjen i arbete ;o)

Pumpa? Hmm.. köpte jag lågprisvarianten i våras eller var jag så ivrig att jag aldrig tänkte på pump? Blåste upp den med hjälp av lungorna och uppblåst blev den.. o nu ligger den där o väntar på att jag ska sätta mig på den.. Men, jag måste bara hämta andan en stund först..

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida