09 juli 2007

Namntävlingen avslutad...

Juryn (dvs jag) har funderat klart och beslutat sig för att det vinnande namnet på den framtida syateljén blir "Atelje Blå Ängeln" av tre skäl:

* blått är min älsklingsfärg

* blått är också Göteborgs färg och "Änglarna" är ju IFK Göteborg (lokal förankring)

* Jag har ett personligt förhållande till änglar

and the winner iiiiiiis:

Priset kommer att utdelas under högtidliga former, så snart vinnaren hör av sig och meddelar om hon vill ha kontanter eller ett pris i form av vackert garn.

4 tankar:

Grattis till vinsten, Shamanen!!

Ja, det var ett bra namn.

Grattis till Shamanen för det förslaget!

Bra namn! Juryn har gjort ett gott arbete... :-)

Tack för det. Jag saknar din blogg, men jag gissar att du är alldeles uppslukad i din fina jacka från Hanne Falkenberg

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida