17 augusti 2007

GÅ-förslag från mig själv




Den här kan man också gå till!!!

5 tankar:

Undervar video!

Men din blogg ser "konstig" ut. Har du gjort om den, har inställningarna blivit fel eller är det bara hos mig det ser fel ut?

Nej, den är konstig och ful. Jag ska ändra tillbaka genast.
Ha en härlig sticklördag!!

NU Qi, är allt som vanligt igen!!

Men vilken vacker melodi..! Tillsammans med de vackra bilderna blev det nästan gråtvarning här! Den gick rakt in i hjärat...!

Hoppas din dag i övrigt har varit bra..önskar dig en skön söndag!

Ha det gott..Kram..

Jag önskar dig detsamma. Min dag idag har varit rolig. Jag har både stickat och sytt. En liten brudnäbbsklänning i cremefärgad thaisiden, men den är inte riktigt klar. Det kommer en bild när den är klar.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida