16 augusti 2007

RÄTTA LÅTEN

NU har jag hittat den bästa gå-låten till att träna med mina MBT-skor. Lyssna här:

<

4 tankar:

Härlig låt! Har du varit ute och gått något idag då? Känns det bättre i benen eller har du fått träningsvärk?

Jag håller fortfarande på att träna mig på att få in "rätta knycken".Men jag har dem på till och från jobbet och så mycket träningsvärk har jag inte fått ännu. Men det kanske kommer när jag går lite klängre sträckor. Problemet är att kunna slappna av medan jag går,l men det är nog en träningssak.

Jättehärlig låt!
Den har jag missat helt.
Men man blir lite påverkad av att se videon, just det här med att det går sakta och fort om vartannat :)

Tack för härliga tips hos mig!

Lindalotta: Ja, visst är den härlig. Min ena tonårsson tipsade mig om den. Det är perfekt tempo att gå till.
Tipsen bjueder jag på . Du har väl tittat på www.garnstudio.com . Där finns en massa "tovmönster" alldeles gratis att skriva ut.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida