15 augusti 2007

WOW


Tänk att ett par skor kan göra sån skillnad! Jag har gått i mina MBT-skor hela dagen idag. Det låter mycket men jag sitter ju och stickar emellanåt och går och står inte hela tiden. På eftermiddagen var jag hos frissan och då gick jag en sväng i stan. När jag kom hem var jag väldigt trött i lårmusklerna, rumpan och ländryggen och i morgon kommer jag säkert att ha träningsvärk.
Mildamakter påminde mig att skorna faktiskt är ett träningsredskap och att man ska ta det lite lugnt i början. Så sant, men de är ju så roliga att gå i. Jag får försöka behärska mig.

5 tankar:

Va kul att du trivs med dina skor, hoppas att det fortsätter så ;O)

Jag kikade på länken du hade om skorna... men vad kostade de? Var de hiskligt dyra?

Den modellen jag köpte kostade 2099:- och det är dyrt,men jag fick tillbaka på skatten och köpte dem då. Det skiljde lite mellan modellerna, men inte mycket.

Jag blir ju jättenyfiken - jag kollade på deras hemsida. Jag får lätt ont i vristerna - stel som attans på morgonarna - och öht är fötterna mina ömmaste punkter... jag får väl vänta och se vad skatten ger... Har nästan slitit ut mina gåskor som jag köpte för ca 4 år sen - de har gått ca 2 mil i veckan i 4 år, sommar som vinter, vad blir det... oj, bortåt 400 mil... va? Jag är nog nästan värd ett par Rolls Royce-dojor.

Bloggblad: Du är absolut värd nya sköna skor. Gå in och prova ett par. Du hittar återförsäljare på deras hemsida.
Men var beredd på att du kan bli beroende!!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida