13 augusti 2007

Masaiskorna

För en tid sedan läste jag hos Milda makter om MBT-skor, som hon köpt och jag blev så intresserad att jag gick iväg och provade ett par. Nu har jag införskaffat ett par och varit ute med dem för första gången idag.
Det var lite knepigt att gå i dem och jag gick nog och spände mig lite för efter bara en liten stund, så var jag jättetrött i vadmusklerna. Men Milda makter säger att man vänjer sig fort och sedan är det bara att gå. Nu hoppas jag bara att de ska hjälpa mot mitt ryggont också!

4 tankar:

Vad kul att du köpte dig ett par, du kommer säkert att vänja dig vid dem, det gjorde ju jag ;o)

Tänk på att strechta när du kommer hem och har gått med skorna nu så här i början, så släpper träningsvärken ganska fort. Enl min tränare så måste man göra det när man använder skorna den första veckan tills kroppen har lärt sig hantera skorna

Spännande! Du får återkomma och berätta mer om hur det går.

Jag har funderat på att prova ett par i skoaffären där just dessa säljs.
Undra nu om jag vågar det. :-)

Bollebygdsbo: Jo, du måste bara prova ett par. Men var beredd på att du sedan VILL ha dem.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida