12 mars 2009

2 årsfest hos Butik Maja! Oilily och annat läckert!

Butik Maja på Södra Vägen här i Gbg firar 2-årsjubileum.Kolla in en bråkdel av hennes sortiment.Mystunika från Arthuro i linne...
...fräcka kläder från Ewa i Valla...

...och finfina väskor i starka färger - här en i cerisrosa - och stora...
nya mönster från Oilily...sminkväskor med botten, så att de står stadigt...

...och fler väskor...*suck* vill ha, vill ha

11 tankar:

De låter som att du är en " Big fan av väskor ".

Jag älskar väskor, ge gärna tips..var hittar man tex den väskan du fick i födelsedagspresent?

Är alltid fan av Oilily, vad som än händer även om jag dock inte har en själv ännu.

Jag skulle kunna inhandla precis alla dom där sakerna du tagit bilder på. Väldigt snyggt!

Englainnan: Ja, väskor och skor är jag mycket svag för. Den kan du hitta på lite olika ställen. Jag har sett sådana på eBay, men om du googlar på "Oilily bags navy" så kan du nog hotta nåt ställe här i Sverige.

Samtal: De har sååå fina saker.

Diamanten: Och det roliga är att det finns mycket mer om du går innan på Majas blogg.

Den där vita blusen överst, stod det inte qi på den?

Den vita blusen där uppe skulle passa mig.

På den blusen står det både Qi och Bloggblad och jag tycker att det står Annela också. Den är sååå snygg.

Men sååå snygga kläder,helt i min smak och snygga sminkväskor och väskor..måste genast kika in till henne!

Önskar dig en trevlig helg,
Kram Maria

Vad kostar blusen längst upp?
Säg inte att du har köpt den....precis en sån vill jag ha!

Wow...vilken tur att det är så långt till Göteborg, annars hade jag hur lätt som helst kunnat lägga m y c k e t pengar där ;o)

Marskatten: Blusen längst upp kostar ca 1300:- och...nej, jag har inte köpt den.

Milda makter: Jo, det är lätt att spendera pengar hos Maja, men det är inga HM-priser precis.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida