02 mars 2009

2 mars


Idag har jag födelsedag och i mitt horoskop står det så här:

Månadshoroskop - mars 2009

Mars kommer att visa sig vara en spännande månad för dig. Fullmånen i Jungfrun den 11:e betonar särskilt en långvarig process där du har möjlighet att hitta en balans mellan behovet av din personliga utveckling, och de eventuella åtaganden du har i en nära relation. Det ligger säkert nära till hands för dig att klart och tydligt markera ditt behov av att vara oavhängig, och det är säkert också så att du behöver svängrum att göra precis det du själv vill.


Merkurius och Mars rör sin i Fiskarna, den 8 och respektive den 15 mars, och detta för med sig att du med kraft kan göra din röst hörd under en tid. Det viktigaste är dock att har tid att utveckla dina egna kreativa, artistiska eller andliga intressen, och att du fritt kan välja vilka människor du vill umgås med för att främja de idéer och visioner du vurmar för. Med Mars i Fiskarna är du beredd att kämpa för det du tror på, och att förenkla sammanhangen så att du lägger energin på rätt utmaningar och inte sprider din energi över för mycket.


Vid denna tid är din partner eller människor du samarbetar med beredda att göra hur mycket som helst för att hjälpa till. Det är du som har förmånen att bestämma hur du vill att saker och ting skall vara, och partners kommer att anpassa sig därefter. Längre fram kan du till och med förvänta dig ekonomiskt stöd från partners, så det blir bara enklare och enklare för dig att uppnå dina drömmars mål. Det är dock värt att komma ihåg, att vänner och anhängare inte är utan egen problem vid denna tid, så även om de skulle vilja ställa upp helhjärtat kan de behöva ägna sig en hel del åt egna angelägenheter.

14 tankar:

Miljoner grattis och kramar på din födelsedag. Horoskopet var bra och spännande. lite djupare än andra brukar vara. Hur kommer man dit?
Grattiskramar

Tusen tack Bloggullet! Här kommer länken:

http://www.spray.se/horoskop/ Mycket nöje!

Grattis på födelsedagen!!!

Ja må hon stiiiiiicka, ja må hon stiiiiicka, ja må hon sticka uti hundrade ååååår!

:-)

Kram!

Grattis, grattis och många cyberkramar. Jag kommer alltid, tror jag i alla fall, att komma i håg din dag eftersom Stora Kärleken också fyller år i dag.

happy födelsedan! du vet väl att födelsedagar är årets mest legitima dag att ligga på divanen i högklackat och äta chokladpraliner?

Grattis på din födelsedag!

Men varför har du inte sagt något innan? Då får du Grattis här då:)

Aha, ännu en Fisk (maken fyller på onsdag).

Stort Grattis Annela - hoppas du får en riktigt fin dag!

Kram!

Grattis!

Stort Grattis Annela!!!

Kram från qi

Äsch min kommentar försvann. Jag tar sats igen:

GRATTIS!!!!

Och hoppas att allt det dina gäller ett par veckor till så jag med får del av det...

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, min vän!!
Kanske skulle jag ha sjungit en trudelutt "ja, må hon leva", men du vet, min sångröst hörs lite dåligt över linan så här.. så jag skriver med de vackraste och varmaste bokstäver jag har istället..JA MÅ HON LEVA!

Varm grattiskram...

Grattis lite i efterskott! Nu minns jag att du sa en gång att vi är fiskar båda två.
Londongirl och jag fyller år på torsdag!

Tusen tack alla för gratulationer och sång! Kul att det finns fler fiskar så nära!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida