02 mars 2009

Min födelsedagstårta

Här får ni alla smaka en bit av min födelsedagstårta som min 2 yngsta pojkar gjort. Istället för Prinsesstårta blev det hallontårta med grön grädde, mandariner, hallon och silverkulor. Himmelsk!

3 tankar:

Så gott! Kan du inte skicka hit en till mig, så slipper jag baka...
Hoppas du hade en bra dag, kram.

Tack det smakade gott.;0)
Jag känner igen fatet under tårtan, är det från någon särskilt tillverkare?
Kramar

Marskatten: Jag kan skicka sönerna istället. Det är bättre, så får du en hel tårta. Man får önska precis vad man vill ha för sort. Även till middag får man önska. Jag önskade först stekt fläsk med löksås, men det kunde de inte laga, så då önskade jag pannbiff med lök och brun sås - och det blev det. och det var såååå gott. Sönerna är sååå duktiga på att laga mat.

Bloggullet: Klart du känner igen det. Det är ett fat från Klippan Keramik, men det kunde nästan lika gärna vara ett från Höganäs eller Ystad Klosterkeramik. De har liknande mönster. Kanske typiskt skånskt.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida