05 mars 2009

Priset i namntävlingen "På fri fot"

Igår kom priset från tävlingen hos Flaxa - en fin flaska med fotbad, fotcreme med lavendel och en fotfil. Jag blev jätteglad och mina fötter också. Dessutom har jag en innestående fantastisk fotbehandling när jag nån gång kommer till "På fri fot".
Tusen tack och Lycka Till med salongen!

Wow, vilket kul snöre!

Och det där konstiga genomskinliga...hmmm...intressant...

Vadå! Jag!!

3 tankar:

Kul att du tyckte om grejerna. Smörj ordentligt så blir fossingarna mjuka som sammet. Krämen kan användas till det mesta. Mun, händer, tassar m.m!!!!

Ja, du kan tro att set ska smörjas på redigt och lavendel är ju min favoritdoft.

Ser härligt ut! Och när du kommer hit, så bor jag bara 200 meter längre söderut...

Träffade Flaxa igår på konserten, hon sa att det fanns fina bilder på presenten här!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida