05 mars 2009

Kvällstrams igen

Jag har blivit utmanad av Tussegumman enligt nedan:

Jag är kvinna, hustru, dotter, mamma, akademiker, skånska.
Jag gillar att sticka, sy, blogga och att vara i min koloni.
Jag äter gärna svensk husmanskost
Jag säger ja allt för ofta
Jag ger mig sällan in i onödiga strider
Jag är duktig på att träna mig att säga nej lite oftare
Jag stör mig på Försäkringskassan
Jag läser bättre och mer nu än för några år sedan
Jag är vackrast när jag mår bra
Jag skrattar
åt engelsk humor
Jag är en person som inte tål stress.
Jag har aldrig kunnat busvissla
Jag är lycklig om jag får omge mig med vackra saker och människor jag tycker om.
Jag trivs inte bland energitjuvar och egoister
Jag är dålig på att förlora
Jag är rädd för våldsamma personer
Jag älskar min man och mina barn och min katt
Jag uppskattar ärlighet och äkta vänskap
Jag tror på människan

Jag vidarebefodrar utmaningen till alla mina bloggvänner - ingen nämnd, ingen glömd.

6 tankar:

Vilken rolig grej! Har antagit den på min blogg.

Skall lägga upp den i helgen hos mig!!!!Få se om jag kommer på något att skriva?

Ja, den var ganska rolig och jag fick tänka länge på ett par ställen.
Ha det så gott!

Jo de är nog så, vi får nog vänta till efter sommaren och tills Habiliteringen hör av sig så vi liksom kommer upp på fötter. Nu ska jag anta din utmaning, kul :)

Jag är vackrast när det skymmer. Ju skummare desta vackrare.

Jätterolig lista! Vi får se...kanske kan få till en jag med. :-)

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida