13 mars 2009

Vårstädning!

Vårstädning pågår!

5 tankar:

Egentligen borde man ha en sådan skylt på ytterdörren, så inte folk kommer trampandes och stör och vill ha fika, för någon paus har vi då inte tid med..........

Nej, det är så sant! Jag ska fortsätta pilla i helgen.

Så fin du gjort bloggen.
Och städa borde även jag göra, jag längtar efter det samtidigt som jag bara degar omkring. Nu får jag köra igång, där med basta.;0)
Ha en fin helg, Annela.
Kramar

Här inne var det vårligt och fint minsann! Kikade in i Butik Maja som hastigast och vilket mysigt ställe, det skal besökas fler gånger!

Önskar dej en fin vecka!
Kram Maria

Bloggullet: Man ska inte städa om man inte har lust, för så blir det inte bra. Börja med att sticka dig en ny disktrasa eller köp roliga gummihandskar. Sen kan du städa.

Tidsfördriv: Vad roligt att du tycer det. Jag läste att du inte är så kry. Jag hoppas att du snart känner dig bättre.
Butik Maja är faktiskt jättemysigt. Jag sköter om hennes blog och jag måste därför dit ganska ofta och ta bilder och "dra" lite i alla hennes väskor och kläder.
Må så gott!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida