09 mars 2009

Tävling igen!

Ett sånt här fint hjärta kan man vinna hos Levinda. Tävlingen håller på till den 13 mars.

4 tankar:

Så ledsamt när ens närstående blir äldre och dåliga,min mormor blir 93 år nu i mars och hon försöker följa sina rutiner dagligen och kämpar på. Ändå märker man att hon blir tröttare, och glömmer saker, och så har hon blivit så liten på något sätt.
Jag ser på gamla foto när hon hade livet framför sig och tänker på hur fort tiden går.Dock är det fint att hon blivit så gammal och haft ett rikt liv.
Kramar

Jo, det är ju livets gång, men icke desto mindre är det sorgligt.
Kramar tillbaka

Hej!

Va roligt att du vill vara med och tävla hos mig :)

Lycka till!!!

Tack snälla för awarden, jättesöt!
Läste om din pappa och jag känner igen mej i det du beskriver. Man blir osäker och vet nästan inte hur man ska bete sej, för man vet inte hur mycket de uppfattar. Men man kan nog bara vara sej själv, visa att man finns och att man bryr sej, för nånstans tror jag att de känner det.
Viktigt är ju också att man känner förtroende för personalen och det ser jag att du gör, det är bra!

Så kul med vinsten till fötterna =)

Ska kika lite till på bilderna på kissen, såå söt!

Må så gott
Kram Maria

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida