19 mars 2009

Insikt

utmattad
"exhausted"
förbränd
som en svart, förvriden
tändsticka,
som en släckt ljusveke,
kanske finns det nån liten glöd kvar?

15 tankar:

Jag skickar styrkekramar till dig så du ska må liiite bättre ialla fall!

Ja, jag vet inte...

Men som vanligt får vi väl ta en stund i taget, en dag i taget - men tungt är bara förnamnet.

Kram!

aha ja de kan ju vara ett bra sätt.
Tack för tipset!

Jag vet att det går, om man så bara kan ta en minut i taget, så får det bli så. Det blir bättre även om man ramlar bakåt emellanåt.

Livet är som en berg och dalbana,lite glöd finns det nog alltid kvar hur liten och flämtande lågan än kan kännas.
Jag önskar att du får glöden och kraften tillbaka.
Kramisar

Det hoppas jag verkligen! Och att du kan fiska upp den.

Det kan vara svårt att få fyr på den lilla glöd som finns kvar någonstans, långt inne...
Men det ska nog gå...
Varma kramar!

Är det våren som tar energin? Har hört att man kan bli trött av den. Själv piggnar jag till betydligt av ljuset.

Läste om din pappa, ja vad ska man säga? Tur att han har dej som kämpar för honom. Jag har många gånger undrat var mänskligheten tagit vägen, vården och omsorgen. Allt detta sparande...Våra kära gamla som en gång byggt upp det vi har. Det är så illa...
Samma med våra barn som är vår framtid, hur kommer det att se ut när de tar över som vuxna?

Skickar lite styrkekramar till dej och hoppas att lågan håller sej vid liv

Kram Maria

Tak for din opmuntring :-)
Jeg sender dig et knus :-)

Så många orka som alltid måste orkas, så många tårar som också måste torkas... måsten orkas, tårar torkas.. är det underligt att orken korkas?

Ville skoja till det lite bara, men jag förstår att det är tufft, min vän... och jag skickar en varm och nära kram i tanken...

Var rädd om dig... jag är rädd om dig!

Tittar in och lämnar en kram med lite styrka i... hoppas den hjälper lite!

Varm kram idag... och alla dagar!

Kikar in för att önska dej en fortsatt fin vecka!
Hoppas att allt är bra med dej

Kramis

hoppas allt är bra med dig!

Söta Annela, jag vill tacka för ditt stöd och ge dig kraftkramar tillbaka.
Kramar

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida