26 mars 2009

Tack...

...alla goa bloggvänner för alla kramar över cyberrymden och alla vänliga ord. Jag mår ganska bra men jag är trött på kvällarna och har inte orkat skriva i min blogg alla dagar. Jag tar en dag i taget och försöker också hälsa på min pappa och det tar på krafterna. Men jag hälsar på er varje dag och kommenterar ibland.
Må gott alla...

7 tankar:

Skönt att du är igång igen, det är bra att ta en dag i taget.
Kramar

Må du så gott de går, vi finns här och du där =)

Jag ska försöka ta mej till Tumelisa idag, så vi kanske ses.
Ha de bra.
Eva

Trevligt med en liten garnbutik!
Skönt att du mår lite bättre.

Du gör helt rätt i som tar en dag i taget, och man ska inte göra mer än man orkar med!

Önskar dej en fin helg!
Kram Maria

Bloggullet: Åh, tack! En dag i taget är inte så lätt som man kan tro. Jag har länge levt i framtiden och att vara i nuet kräver mer än man tror.

Eva: Tack det skulle vara jätteroligt om vi hann träffas. Jag är där mellan 14-18.

Tidsfördriv: Ja, jag blir väldigt glad av att vara i garnbutik bland alla fina garner och härliga färger - och nu kommer det in nytt hela tiden.

Trevlig helg alla!

Himmelrike att vara i en garnbutik, är så glad för din skuld. Gör det du orkar och vila för resten, vi hinner nog vi som gärna vill vara i framtiden! Ha' en trevlig helg.

Jag känner igen allt, tröttheten, samma sak med mig...

Så glad jag blir när jag ser att du är vid liv åtminstonde!
Jag förstår att det tar på krafterna...
Har du chans att ta igen dig om du inte orkar under dagen, eller går det i ett?

Ha en bra helg, och vila så mycket du kan!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida