05 mars 2009

Bara för kattälskare! Oueen Shiva

Här under kökslampan är det varmt och mysigt. Ser ni mina snygga morrhår?
Vad är det där?
Min högra framtass! Bloggmadamen Elisabeth brukar fotografera vänsterhänder, men min matte är tvärtom.

Här var det ju mysigt, men vad är det för något!

Och vad har vi här då?
Det är skönt att ha en svans att sätta tassarna på.
Kolla, en tass bara!

Lite pedikyr är aldrig fel.

Vadå, nagelfil? Sånt är inte för katter.God Natt!

5 tankar:

Så gullig hon är lilla Queen Shiva!
Tussekatten följer bilderna med stort intresse och tackar för tipset om att värma tassarna mot svansen.

Hon är väl för fin!

Fantastiska bilder och jag ville inte vara sämre så jag lade ut lite bilder på min katt hos mig. Kolla in!!1

har paketet kommit????

Ja, hon är söt, men inte så populär i dag, sedan hon ätit av kabeln till internet.

Flaxa: Paketet har kommit!!! Tusen tack!!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida