04 maj 2007

Producerat sedan jag började på praktiken

På begäran lägger jag ut lite bilder på det som jag stickat och virkat sedan i slutet på januari, då jag började på min praktikplats.

Här sitter nallen Brum med barnstrumpor i Treskogarn och en stor damstrumpa framför.

















En fin röd nätkasse virkad bandgarnet Frutti.
















Det här gröna bordet till skyltning har jag arrangerat. Fint,va?

















En fluffig halsduk stickad på grova stickor i garnet Cotton Viscose och Chili.

Här ser ni en mysig sommarkasse virkad i Bomull-Lin.


.
En mysig långsjal i garnet Mireille stickad på grova stickor.




En s.k. Abba-mössa virkad i det blanka bandgarnet Salsa











Jag har också stickat ett randigt sommarlinne i bomullsgarnet Muskat. Bild kommer senare.

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida