11 maj 2007

TGIF


Thank God it's Friday - brukar de flesta människor säga men jag säger tvärtom; synd att fredagen kom så fort. Det är två tråkiga saker med fredagar:

1. Det är kass serier i GP på fredagar - ingen Kalle och Hobbe, ingen Pondus och ingen Nemi.
2. Det är långt till måndag och garnbutiken.

Men annars är det kul med fredagar!!
Nu ska jag iväg till 2 Knit och sedan hem och sy på balklänningen!

10 tankar:

Jag håller med absolut dig angående det här med helger! Tycker bättre om vardagarna när GP innehåller det den ska och det är lugnt och tyst runt omkring och allt fungerar som det ska... :-)

Ha en bra helg trots allt, själv håller jag på och stickar muddar för fulla muggar! Har helt snöat in på det...

Ja, visst är det så. Jag är väldigt konservativ när det gäller serier och jag vill att de ska vara med varje dag.

Vad kul att du stickar muddar. Blir det sådana vackra med pärlor? Själv har jag inte stickat muddar ännu, men det kommer nog det också.
Kan du inte lägga ut lite bilder på dina muddar? Det skulle vara kul att se dem.
Kanske vi kan ta en fika på stan nån dag?

Jag har inte prövat med pärlor ännu, det finns så vackra sådana, det får bli snart... Nu har jag lagt in en bild på min blogg av vad jag åstadkommit hittills!

Fika på stan nån dag vore kul!

Vi kan väl betämma nån dag. Kan du inte maila mig? Min mailadress finns på min profil. (Email)

Jag hittade hit via Qi. Så mycket fint du gör! Virka klarar inte jag, för det är nån vridning med handleden som känns ända upp till nacken. Det räcker så gott med att få lagom ont av stickning...

Ska väl tillägga då eftersom du fråga qi om pärlor, att jag är pärlstickartokig. Det sprätts iväg pärlor lite överallt där jag sitter... och jag har slitit ut en pärlnål redan.... fast jag har inte lagt ut alla muddar på bild.

Hej Bloggblad. Kul att du hittade hit. Kan du inte lägga ut en bild på det du gör. Det är så roligt att se andras alster

Tack! Och välkommen till min.
Det kommer nog en bild snart igen, men det är inte länge sen jag fotade de senaste - om du kollar under april i år så finns de nog där.

Med stor glädje "tittar jag in" här hos DIG!

Kreativiteten flödar hos dig kan jag ana ... underbart!

Många "solen-skiner-på-oss-idag-hälsningar" från Stockholm

Vad härligt att höra av dig igen och det verkar som om du njuter av tillvaron. Gör det!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida