07 maj 2007

Underligt!

Sedan jag släppte min blogg "fri", får jag mycket färre kommentarer än förut. Vad beror det på? Kan det vara känslan av att inte vara speciellt utvald läsare eller är det bara den tiden på året? Kanske ska jag gå tillbaka till den spärrade varianten igen?

5 tankar:

Det kommer och går det där med kommentarer. På min blogg varierar det väldigt.
Låt det vara som nu ett tag för att se om det blir bättre.
kram Lena L

Det är lättare, som läsare om man slipper inloggning.

Det var värst vilka flinka fingrar du har. Alla dessa alster och jag som skryter med min gamla tröja.

Jag har varit dålig på att kommentera ett tag... men ska bättra mig. Liksom att jag ska titta lite närmare på alla bilderna du la ut.

Frk tjatlund: Pippitröjor är såååå söta och den kommer att bli utmärkt till barnbarnet. Tänk att dessa tröjor är så populära ännu. De kommer alltid att vara "moderna"

Nina: Det är OK. Det är som Lena skriver här ovan att det går i vågor. Jag är likadan själv. Det är bara det att det är så kul att läsa kommentarer.

Jag har varit grymt slö, både med att blogga och med att kommentera andras bloggar. Ska försöka skärpa mig ;O)

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida