30 maj 2007

Stress


Det är mycket nu!


Födelsedag idag, champagnefrukost i morgon och studenten. Mellansonen fyller en dag och tar studenten i morgon. Jag försöker att inte stressa upp mig men det är inte lätt, eller hur Nina?

Här gäller djupa andetag och stickning. Att sticka är för mig rena terapin. Det går inte att sticka fort OCH rätt. Man måste koncentrera sig och sitta stilla. Jag försöker verkligen hålla för trycket.

2 tankar:

Vet du? Jag KAN sticka fort och har även där tävlat med mig själv. Galen? Ja, nog är jag nog det ibland :-)

Fast jag sitter inte på en ranglig liten pall med mina hundar under, tack och lov.

Försök inte hålla för trycket, pys ut lite tryck så du inte spricker.

Ja, jag försöker pysa ut lite då och då, men det är inte lätt. Det vet ju du.Lycka till med din studentfest och ta det lugnt du också.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida