19 maj 2007

Uppdaterat med lite bilder

Blött i kolonin

4 tankar:

Vilken idé med navkapslar... hittegods?

Jag har ingen aning, men om jag så fick dem gratis så skulle jag inte ha dem runt rabatten!
Och hon har fler på lager bakom stugan, så det är nog inte slut med eländet ännu.

Navkapslar hade min morfar runt hela tomten..i olika skepnader..en del målade han som flugsvampar..men det va ju dom gamla modellerna(lite rundare)
Tack för titten på min blogg..alltid kul när nya tittar in :D , Hans Lindström är en av mina favoriter,han ritar så roliga gubbar sen det budskapet han vill ha fram kan vara både lite provocerande & roligt! Ha en fin dag!

Hej och välkommen anna! Ja, flugsvampar är ju i alla fall lite naturinspirerat, men dessa är i olika nyanser och blanka eller matta - alla i plast.
Jag kanske ska tipsa henne om din morfars skapelser hihi.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida