24 maj 2007

Är jag en ängel?

Jag har faktiskt ett par änglavingar i fjädrar, som jag fick av mina söner en jul. Då blev jag blank i ögonen. När jag inte använder dem hänger de på väggen och påminner att åtminstone en period tyckte några att jag var värd änglavingar.

4 tankar:

Visst är du värd änglavingar!

En liten Emperor Nicholas sitter i en liten kruka och väntar på en fostermamma... kan det vara du det?

Hör av dig i så fall. nina-bazar@johangarden.se

Jaaa!

Tack för din kommentar på min sida! Roligt att hitta till din, du är riktigt duktig på att sy. Får jag fråga om du tog kort på balklänningen som du sydde upp? Jag förstår att flickan kanske inte vill att du lägger ut bilden, men kanske efteråt. Det ska bli så roligt att se kreationerna när gymnasiet i stan har bal! Kanske finns där en prinsessdröm i mig trots allt...

Kul idé av dina söner med ängelvingar, kan förstå att det värmde ett mammahjärta.

Tack för komplimangen. Det värmer. Jo, jag tog kort, men kan inte hitta det i datorerna här hemma. Så fort jag hottar det så lovar jag att lägga ut det på bloggen.
Har inte alla prinsessdrömmar??

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida