12 september 2007



Här kan ni se mitt senaste tovningsalster: en 70-talsryggsäck. Den gjorde jag efter ett väskmönster, men satte på remmar istället för en axelrem. Den blev ganska fin, tycker jag, om man bortser från färgerna. Jag var ju med på 70-talet och har redan haft min grön-brun-brandgula period, fast då som gardiner. Huu!
Och ikväll är det dags för körsång igen! Tjohoo!!

4 tankar:

Kul idé!
Kanske också testar det någon gång.

Ja, gör det. DEt var kul!!

Jag har tilldelat dig ett bloggpris!! Vi har kanske inte "träffats" så ofta, men din omtanke och värme om andra lyser igenom på din blogg, och genom dina kommentarer! Den bär mig nu.. och därför vill jag ge dig detta bloggpris!

Ha det gott..Kram..

Ps. Läste om mötet!! Känner så med dig.. det måste ju gå att ordna på något vis! Kram igen..

1000 tack Elisabeth!! En stooor kram tillbaka

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida