18 september 2007

Stickcafé



I kväll ska jag på stickcafét hos 2 Knit och Ohldins café. Det ska bli kul att se om det kommer många eller om vi bara blir en fem-sex stycken.
Jag ska ta med mig de tråkiga ärmarna till koftan och försöka få dem klara. Och sedan hem och titta på "Desperate housewives" kl. 21 på kanal 5.

Vad gör ni ikväll?

5 tankar:

Eftersom det nu bara finns en tv i huset så blir det House på annan kanal... inga desperata fruar.

Hej!

Men så kul med ett stickcafe... Hoppas Ni har ett i någon av veckorna 43 eller 44?! Då kommer jag att vara i Göteborg och jobba.

Nu blir jag nyfiken, berätta mer om café med 2Knit??

Det var jättetrevligt, jag vet för jag var där... :-)

ca kul du är här igen. Jo, v 44 är det dags. Du är så välkommen.

monica h: läs mitt inlägg 19 sept.

qi: Ja, visst var det roligt.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida