21 september 2007

Skridsko

Om man inte tränar själv kan det ju ibland vara skönt att titta på andra som gör det. Man blir trött bara av det.


Äldste sonen Henke tränar skridsko och har gjort sedan 7 års ålder - nu är han 20 - och nu börjar snart säsongen. Men det är ju träning året om och här kan ni se delar av sommarträningen. Här gäller det att träna spänst och snabbhet. Längst ner ser ni foton på när han åker på träningslägret i Berlin och hur glad man blir när man kört 500m på 39,3 sekunder för första gången. Målet är OS 2010. Då ska mamman sitta där.

OBS filmerna är korta!!










4 tankar:

Öööööööh, jag blir verkligen trött av att titta.
Den sista filmen ser rent livsfarlig ut, jag tror jag hade trillat ner :)

Ja, jag skulle inte ens våga prova. Men titta kan man ju.

Jösses vilket slit. Stolt mor som tittar på och dokumenterar :)

Stolt är bara förnamnet. Fast det är inte jag som filmat utan tränaren.

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida