14 september 2007

Lite trams på fredagskvällen

Your Brain is Purple

Of all the brain types, yours is the most idealistic.
You tend to think wild, amazing thoughts. Your dreams and fantasies are intense.
Your thoughts are creative, inventive, and without boundaries.

You tend to spend a lot of time thinking of fictional people and places - or a very different life for yourself.

6 tankar:

Jag gick dit och "tramsade" lite jag också! Fick en grön hjärna!! Ja, kanske... inte för att jag tror så mycket på sådant - men det var lite roligt att se!

Ha det bäst..Kram..

Ja, lite trams kan mjan behöva då och då. Och man vet ju aldrig :))
Gonattkram...

Jag fick en likadan hjärna som du fick. Önskar dig en skön lördag!

Oj, vad kul att vi är lite lika

Jag är grön jag *skrattar*

Grönt är skönt!

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida