25 september 2007

Ikearunda

Ikearundan blev lång och tröttsam, men jag fick köpt en del bra saker. Massa meter tyg fick följa med hem - enfärgat svart för 25:-/m och mönstrat i svart och vitt för 19:-/m. Det ska bli gardiner och lite annat. Dessutom blev det en del genomskinliga plastbackar, som jag ska ha alla mina tyger i. De ligger nu felt ostrukturerat på hyllor i förrådet, men det ska snart bli ändring på det. Alla linnetyger ska sys upp och bli kläder och kanske säljas så småningom.
Lite påslakan och annat blev det med, men det bästa med Ikea är ändå fikastunden när man är trött i fötterna.

STOR NYHET!!
2 Knit har sponsrat IK WEGA med garn till sockar till slide-boardåkning!! Tack Lisbeth!!

2 tankar:

Ikea är roligt och kaffet är gott:) Jag gillar Bäckebol, dit kan jag hitta med buss när jag få lust.

Lycka till med höstfesten imorgon, jag kan inte komma för jag har problem med fötterna men jag har tipsat!

Aj då. Det var synd! Du får bada och smörja och massera så hoppas ajag att det blir bättre. Tack för inbjudan till nallegruppen. Jag har inte riktigt fått kläm på hur det funkar ännu, men vänta bara...

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida