13 september 2007

En solig dag

Idag har jag strosat runt lite i mina MBT-skor och solen lyste från en klar himmel. Turen gick först till biblioteket, där jag hämtade en bok jag beställt. Sedan tog skorna mig till Posten för att skicka ett brev, som jag hoppas skall hitta fram denna gången. Ett besök i theaffären resulterade i några tryfflar i en liten fin ask och till sist gick jag in på 2Knit för att fika med Lisbeth. Då passade tryfflarna bra - mörk med chili. Jag passade på att skaffa en uppsättning rundstickor av de nya som kommit in. På hemvägen senare köpte jag 4 kg lingon i grönsaksaffären att frysa in och sedan var det hem och sticka.
En mysig dag!!!

2 tankar:

Det låter som en alldeles perfekt dag tycker jag. Det är banne mig tur att det finns sådana också ;o)

Mmmm... rårörda lingon:))

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida